Har du någonsin haft den där känslan att någonting kommer hända men du 
vet inte vad? Jag har haft den i flera veckor och bara väntar men inget har hänt och det är riktigt obehagligt. När du föreställer dig en plats där dina drömmar går i uppfyllelse tänker du säkert på något sagoställe eller din favorit plats. Det tänkte jag också på. Den sista platsen jag faktiskt tänkte på var Bob’s Gas Station. En gammal bensinmack med några bänkar och en toalett utanför den tio kvadratmeter stora kiosken där allt ligger efter sitt best före datum. Inte den bästa platsen för något som skulle förändra ditt liv på så kort tid.

Jag satt i bilen och hade nyss hämtat min syster från skolan. Jag hade frågat henne flera gånger innan vi gick om hon behövde gå på toaletten för jag ville inte stanna vid Bob’s igen. Man kan inte stå ut med stanken där. Hon hade svarat flera gånger att hon inte behövde det och att hon var säker men vad hörde jag då tio minuter från skolan.

“Weeendyyy, jag behöver kissa!” Mot Bob’s.
 
 



 
Jag vet att den är super kort och inte så spännande men jag bara undrar om ni vill att jag ska fortsätta. Komentera "Anka" om ni vill att jag ska fortsätta eller komentera "Flodhäst" om ni inte vill att jag ska det. Plus så tog jag titeln från All Time Low's låt Somewhere in Neverland

1 kommentarer

Gurkan (ni vet vem jag är. Mohahaha)

09 Mar 2014 19:28

Anka

Kommentera

Publiceras ej