Det här inlägget gör jag bara för att jag är uttråkad as fuck och har för lite kreativitet för att skriva något. Så här är det 5 bästa orden som finns;
 
 
5. PLUSKVAMPERFEKT
 
 
Lyssna på det en gång.. Pluskvamperfekt. "Asså jag kommer inte till skolan idag, jag tror att jag har fått pluskvamperfekt" Är det inte ett underbart ord?
 
4 FREDAG
 
FINNS DET NÅGON SOM INTE ÄLSKAR ORDET FREDAG? 
 
3 PARAPLY

Paraply. Du är lite nere, det är dåligt väder, vad gör du då? Jo, du tar fram ditt paraply och plötsligt känns din dag lite bättre, bara för att det är ett så roligt ord. 
 
2 UGH
 
Ordet jag använder mest i världen. "ugh.. Skola" "Ugh.. Vakna tidigt" Ugh ugh ugh ugh
 
1. KAORDISK
 
Sen skulle han fråga: Ditt favoritord? Och jag skulle svara: KAORDISK. Han skulle tänka länge och fråga: Vad betyder det? Och jag skulle svara: Look it up and think of me. -Sanne Näsling
 
Det beskriver pretty much mitt liv. 
 

Jaha... Tack för att du scrollade förbi detta mycket random inlägg och inte slutar läsa bara för att jag har så jävla tråkigt. xD
 
Observera att jag vet vad pluskvarmperfekt betyder egentligen, men jag älskar ordet, inte betydelsen. 

1 kommentarer

sannas rum - DESIGNUTLOTTNING I BLOGGEN

09 Feb 2014 20:42

Vilken rolig lista :)

Just nu har jag en designutlottning i min blogg där man kan vinna en skräddarsydd design till sin egen blogg alldeles gratis såklart. Missa inte chansen att göra en rolig förändring nu till våren! Här hittar du länken: http://www.sannasrum.se/2014/01/designutlottning-5/

Kommentera

Publiceras ej